.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد. توصیه آیت‌الله فاطمی‌نیا برای ساعات پایانی ماه رمضان
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری خبر داد. دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری خبر داد.(ادامه)
بغض رهبر انقلاب هنگام شنیدن یک آیه از قرآن کریم
مطابق رسم هر ساله، حسینیه امام خمینی(ره) در نخستین روز از ماه رمضان، میزبان محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. در این ویدئو با نگاهی متفاوت به محفل انس با قرآن کریم در حضور رهبر معظم انقلاب هنگام پخش تلاوت شهید والا مقام عبدالله مداح، قاری برتر کشور در سال ۱۳۶۱ پرداخته شده است(ادامه)
عکس یادگاری چند ردصلاحیت‌شده در مجلس
جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار، عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک در مجلس یازدهم، در حاشیه جلسه روز گذشته صحن علنی (21 اسفندماه)، عکس یادگاری گرفتند. گفتنی است که رشیدی کوچی و معین‌الدین سعیدی در جریان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم نتواستند از سد شورای نگهبان عبور کرده و ردصلاحیت شدند. همچنین ایزدپناه نیز نتوانست رقیب خود فرشاد ابراهیم پور نورآبادی را شکست بدهد و از حضور در پارلمان دوازدهم بازماند. (ادامه)
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند. پنج سفیر تازه منصوب شده ایران و سوابقشان
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند.(ادامه)
نتایج انتخابات مجلس خبرگان
نتایج انتخابات خبرگان رهبری در برخی از حوزه‌های انتخابیه به‌صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
منابع رسانه‌ای از کمک‌رسانی نیرو‌های مسلح مصر و اردن به اهالی غزه از طریق عملیات هلی‌برن با نظارت پادشاه اردن خبر دادند. کمک‌رسانی مصر و اردن به سکنه غزه با عملیات هلی‌برن
منابع رسانه‌ای از کمک‌رسانی نیرو‌های مسلح مصر و اردن به اهالی غزه از طریق عملیات هلی‌برن با نظارت پادشاه اردن خبر دادند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست. حاجی‌صادقی: مواظب باشید گلوله دشمن به ایمان جوان ما نخورد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست.(ادامه)
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند. ایران ۲ - قطر ۳ /حسرت قهرمانی در جام‌ملت‌ها به نیم قرن رسید
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند.(ادامه)
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد.

پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد. (ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است. مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه سوم پیرامون فاجعه‌ی تروریستی کرمان از هلاکت دو تروریست در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد / دستگیری و هلاکت تعدادی از سرکردگان داعشی/ سناریوی دو مرحله‌ای و خطرناکی که خنثی شد ....(خبر)
(ادامه)
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند. برای لیلة الرغائب چه آرزویی دارید؟
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند.(ادامه)
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است. آیا سناریوی ۱۹۵۶ در دریای سرخ تکرار می شود؟
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : متاسفانه اینجانب را بخاطر بند 2و31 قانون انتخابات عدم التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه رد صلاحیت کردند

دلیل رد صلاحیت نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس از زبان خودش
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : متاسفانه اینجانب را بخاطر بند 2و31 قانون انتخابات عدم التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه رد صلاحیت کردند (ادامه)
طبق اعلام منابع آگاه قرار است یک هیئت امنیتی اسرائیل شب دوشنبه وارد قاهره، پایتخت مصر شود تا درباره مرحله جدیدی از تبادل اسرا با جنبش حماس گفتگو کند. یک هیئت امنیتی اسرائیل برای مذاکره با حماس به قاهره می‌رود
طبق اعلام منابع آگاه قرار است یک هیئت امنیتی اسرائیل شب دوشنبه وارد قاهره، پایتخت مصر شود تا درباره مرحله جدیدی از تبادل اسرا با جنبش حماس گفتگو کند.(ادامه)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است. انتقام از امام یا انتقاد از نظام؟(يادداشت)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است.(ادامه)
وزیر خارجه کشورمان در سفر به کویت با امیر جدید این کشور دیدار کرد. امیرعبداللهیان با امیر جدید کویت دیدار کرد
وزیر خارجه کشورمان در سفر به کویت با امیر جدید این کشور دیدار کرد.(ادامه)
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​
به مادرم فحاشی شد، جایز نیست بمانم
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​ (ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد. درودگر از نساجی رفت+ متن خداحافظی
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری را منصوب کرد .

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران - ساری منصوب شد
شمال نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری را منصوب کرد . (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس از مهار آتش سوزی در عرصه جنگلی جیسا منطقه نمک آبرود این شهرستان خبر داد. آتش سوزی در جنگل جیسا چالوس مهار شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس از مهار آتش سوزی در عرصه جنگلی جیسا منطقه نمک آبرود این شهرستان خبر داد.(ادامه)
سبقت ملوان از سپاهان و پرسپولیس با شکست هوادار
هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ملوان در خانه هوادار و شکست خانگی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان پیگیری شد.(ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 120 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.